Personal Branding

vriendelijke zakenman die zijn masker afdoet

Apple en Coca-Cola weten dat hun klanten niet hun prodúcten kopen. Ze kopen beleving. Brands (merken) leven in onze harten en niet in onze hoofden. Bij 'branding' gaat het erom hoe een product of dienst voelt van binnen.

Bij ‘branding’ voor mensen werkt het ook zo. De term personal branding is inmiddels flink ingeburgerd. Het vraagt om een standvastige kwaliteit die je iedere dag van top tot teen wilt uitstralen. Jouw image onderscheidt jou van de rest. Belangrijk is om jezelf vaardigheden aan te leren, zodat jouw imago vertrouwen en professionaliteit symboliseert. Mensen vormen een mening over jou op basis van signalen die je uitzendt. Zie je er geloofwaardig uit? Dan vertrouwen ze jou. Zie je er professioneel uit? Mensen gaan er dan van uit dat je goede diensten levert.

Aan de ‘regels’ met betrekking tot het creëren van personal branding liggen een aantal universele principes ten grondslag, rekening houdend met de omgevingsfactoren. Deze principes zijn ideaal om in groepen te behandelen, bijvoorbeeld als onderdeel van een personeelstraining of tijdens een netwerkbijeenkomst.

Voor meer informatie en voor het opvragen van een tarief, kun je het verzendformulier via de contactpagina invullen en opsturen.

Tags: personal branding, kleur-kleur-en kledingadviezen, personal imago